Muzeum Etnograficzne w Zielonej Górze –Ochli z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Ochla- Muzealna 5, poszukuje pracownika do działu merytorycznego Muzeum na stanowisko:
Kierownik administracyjny
Wymagania niezbędne do aplikacji na w/w stanowisko:
- Wykształcenie wyższe w kierunku związanym z budownictwem
- Doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników
- Dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office
- Umiejętność współpracy w grupie.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało:
- Koordynacja i nadzór prac związanych z bieżącymi naprawami na terenie Muzeum, oraz prac ziemnych w zakresie możliwym do wykonania bez udziału specjalistów zewnętrznych.
- Prowadzenie książek obiektów budowlanych.
- Prowadzenie rozeznania rynku na materiały i usługi niezbędne do remontów.
- Sporządzanie zamówień na materiały i usługi dla ME.
- Nadzór nad bieżącymi remontami i utrzymaniem w dobrym stanie technicznym sprzętu gospodarczego.
- Udział w odbiorach robót firm zewnętrznych świadczących usługi na rzecz Muzeum oraz prowadzenie dokumentacji technicznych przeglądów i niezbędnych napraw.
- Prowadzenie ewidencji stanu zapasów materiałów i urządzeń oraz nadzór nad ich magazynowaniem.
- Prowadzenie okresowych inwentaryzacji majątku działu administracyjno – gospodarczego
- Organizacja właściwego i efektywnego funkcjonowania środków transportu, także przy realizacji bieżących zakupów dla Muzeum.
- Przeglądy okresowe: (kontakt z firmami dokonującymi przeglądów)
- Transport samochodowy (rozliczanie kart drogowych samochodów służbowych, naprawy, zakup paliwa, dyspozycja kierowcami, zakupy dla instytucji)
- Udział w Komisji Likwidacyjnej ( przygotowywanie zużytego, zepsutego sprzętu do likwidacji- współpraca z komisja likwidacyjna wg zarządzenia – współpraca z księgowością)
- Gospodarka kluczami w uzgodnieniu z przełożonym.
- Deklaracje odpowiedzialności materialnej (wystawianie)
- Zapytania ofertowe dotyczące zakupu usług, remontów i materiałów
- Prowadzenie dokumentacji technicznych i spraw związanych z jej zakresem merytorycznym
- Przygotowanie i prowadzenie spraw formalno-prawnych w zakresie inwestycji (np. uzyskiwanie decyzji administracyjnych)
- Opis techniczny, analiza kosztorysów oraz dokumentacji technicznej – przy przygotowaniu wniosków o dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych
- Rozliczenie projektów pod względem technicznym, protokoły odbioru
- Prowadzenie dokumentacji przebiegu środków transportu.
- Dbanie o należyte zabezpieczenie mienia na obiektach przed kradzieżą i dewastacją.
- Utrzymanie w należytym stanie obszarów przyrodniczych w Muzeum w tym zabezpieczanie, konserwacja i prowadzenie wymaganej dokumentacji.
- Organizacja prac na terenach zielonych oraz utrzymanie czystości i estetyki wokół budynków na terenie skansenu.
- Organizowanie akcji porządkowych.
- Nadzór nad dyscypliną pracy pracowników gospodarczych,
– układanie tygodniowych planów pracy dla pracowników gospodarczych w porozumieniu z bezpośrednim przełożonym,
– bieżąca kontrola wykonywanych obowiązków pracowników gospodarczych,
– zapewnienie prawidłowego funkcjonowania działu Administracyjno – Gospodarczego poprzez aktywny udział w opracowaniu kalendarza urlopów dla pracowników obsługi, oraz organizacja zastępstw podczas nieobecności podległych pracowników.
- Nadzór nad osadzonymi. Kontakt z Aresztem śledczym ( szkolenie BHP, wyposażenie w ubranie robocze, sprzęt ochrony indywidualnej) – (współpraca z Księgowością)
Oferujemy:
- Docelowe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat.
- Możliwość rozwoju i awansu zawodowego.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
Kliknij w link: Szczegóły oferty
Adres mailowy pod który należy przesłać życiorys: sekretariat@muzeumochla.pl, zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.